Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
1.1. Az Általános Szállodai Szerződéses Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a HOTEL CARAT PLUSZ Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített név: HOTEL CARAT PLUSZ Kft., székhelye: 1061 Budapest, Király utca 6., adószám: 25588916-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-283868, továbbiakban Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt vendégeivel.
1.2. Az ÁSZF a szolgáltató szálláshelyeinek igénybevétele, illetőleg ehhez kapcsolódóan a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételeinek feltételeit tartalmazza. Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi szálló- magánszemély, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet vendégének (a továbbiakban: Vendég) nyújtott szálláshely szolgáltatáshoz általánosan kapcsolódó szolgáltatására vonatkozik.
1.3. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
1.4. Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult módosítani. A módosított ÁSZF rendelkezéseit a módosítás hatályba lépését követően a Szolgáltató által megküldésre kerülő ajánlatkérésekre, valamint az azok alapján létrejött szerződésekre kell alkalmazni.
2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3.1. A Vendég szóban vagy írásban – levélben, online, telefaxon, e-mailben – megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét, a Szolgáltató ajánlatát elfogadó írásbeli megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik
3.2. A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
3.3. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
3.5. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
3.6. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
3.7. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
3.8. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4.1. A Vendégnek joga van a bérelt szálláshelyet a megállapodás szerinti nap 15:00 órától elfoglalni.
4.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 24:00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
4.3. Amennyiben a Vendég előleget fizetett, a szoba (a szobák) legkésőbb a következő nap 11:00 óráig lefoglalva marad (maradnak).
4.4. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 11:00 óráig el kell hagynia.
5.1. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához mindenképp a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
5.2. Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon
11.30 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
6.1. Az aktuális szobaárak és egyéb szolgáltatások árai a szálloda honlapján, a szállodai szobákban és/vagy a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre. Amennyiben az egyes – szolgáltatások árait rögzítő – források adatai között eltérés mutatkozik, úgy a honlapon szereplő árak az irányadóak.
6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket – előzetes értesítés mellett – áthárítja a Szerződő félre.
6.4. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt a szálloda recepcióján.
7.1. Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a szálloda weboldalán kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
7.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
8.1. A Szolgáltató azon vendégei részére, akik gyermekkel érkeznek, 0-6 éves korig kedvezményt biztosít. A kedvezmény mértékét a Szolgáltató honlapján tünteti fel, amelynek mértéke 100%.
8.2. Babaágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehetőség, ezt a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Pótágy elhelyezésére nincs lehetőség.
8.3. A babaágy elhelyezésével kapcsolatban a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetés szükséges.
– Díjmentesen le nem mondható kondíció:
9.1. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás le nem mondható kondícióval rendelkezik, úgy a Vendég által előleg fizetése mindenképp szükséges a Szolgáltató felé.
9.2. Jelen kondíció esetén – amennyiben a felek egyedi szerződésben eltérően nem állapodtak meg – a foglalás nem törölhető, nem módosítható, ennek megfelelően a foglaláskor visszaigazolt teljes összeget előlegként szükséges a Vendégnek rendeznie.
9.3. Jelen kondíció esetében, a vendég által a foglalás előlegeként megfizetett és a szolgáltató által visszaigazolt díj 100%-a vagy az első éjszaka ára vissza nem térítendő összegnek minősül. A Szolgáltató e körben választás jogát fenntartja.
– Díjmentes lemondható kondíció:
9.4. Lemondható kondíció esetében Vendég általi előleg fizetésérre nincs szükség.
9.5. Jelen kondíció esetén a megrendelt szolgáltatásokat az érkezést megelőző 48 órán belül lehet lemondani kötbérfizetési kötelezettség nélkül. Abban az esetben, ha a lemondás az érkezést megelőző 48 órán túl történik, megrendelő a visszaigazolt teljes összeg 100%-ának vagy az első éjszaka díjának megfizetésére köteles. A Szolgáltató e körben a választás jogát fenntartja.
9.6. A lemondási feltételek egyéni foglalásokra érvényesek, csoportok, rendezvények, konferenciák esetén a szerződésben megadott egyedi feltételek érvényesek, amely függ a csoport nagyságától és a lefoglalt éjszakák számától.
9.7. Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek a visszaigazolásban szereplő feltétek szerint alakulnak. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötött termékei – így például akciós ajánlatai – foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
9.8. A lefoglalt, de a Vendég által a szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett szolgáltatások pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
10.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzzel (Forintban vagy Euroban), a Szolgáltató által elfogadottként megjelölt bankkártyával (VISA, Mastercard), illetve átutalással, illetőleg internetes oldalon keresztüli fizetéssel.
10.2. Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés megjelölt napja előtt a szálloda bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
10.3. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására kérhet hitelkártya garanciát, továbbá előleg megfizetését a fizetendő összeg egy részére vagy annak teljes összegére.
10.4. Egyéb fizetési módok a helyszínen: OTP, MKB, K&H Széchenyi Pihenőkártya.
10.5. A Szerződő fél számláját elsődlegesen HUF-ban egyenlítheti ki, azonban a Szolgáltató a HUF-on kívül továbbá EUR pénznemet is elfogad számlakiegyenlítés céljából. EUR pénznemben történő fizetés esetén az esetlegesen visszajáró összeget EUR pénznemben egyenlíti ki a Szolgáltató.
10.6. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
10.7. A vendég a tartózkodása során igénybe vett szolgáltatásokról szóló szobaszámla kiegyenlítését a szállodai recepción teheti meg, ahol a szolgáltató munkatársai számlát készítenek a számlakészítésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
11.1. A Hotel területére állatot behozni szigorúan tilos.
12.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani és – a már nyújtottakon kívüli – további szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve a létesítményt vagy annak bármely részét, különösen- de nem kizárólag -, amennyiben a szobát
vagy a létesítményt és az ahhoz tartozó, illetőleg a Szállodában található berendezési vagy felszerelési tárgyakat bármely módon megrongálja illetőleg azokban kárt tesz, vagy;
b) a Vendég a Szolgáltató biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, vagy;
c) a Vendég a Szolgáltató alkalmazottjával és/vagy más Vendéggel vagy személlyel kifogásolhatóan és/vagy durván viselkedik, vagy más személyt zavaró, sértő vagy fenyegető viselkedést tanúsít, vagy;
d) alkohol és/vagy drog befolyása alatt más személyt fenyegető, sértő vagy zavaró viselkedést tanúsít vagy;
e) Vendég olyan magatartást tanúsít, amely alkalmas más személy megbotránkoztatására, vagy;
f) a Vendég fertőző betegségben szenved.
12.2. Amennyiben a Szolgáltató a fentiek szerinti bármely okból él a Szerződés azonnali hatályú felmondásának jogával, úgy a Vendég köteles az azonnali hatályú felmondás Szolgáltató általi közlésétől számított 2 órán belül a Szállodát elhagyni, azzal, hogy a Szálloda elhagyását megelőzően köteles a Szolgáltató által visszaigazolt foglalásában szereplő teljes szolgáltatások ellenértékét megfizetni. Amennyiben a foglalás alapján több, a Szálloda szolgáltatásait együttesen igénybe vevő Vendég közül a felmondás nem minden Vendégre vonatkozik, úgy a többi Vendég jogosult a Szálloda szolgáltatásait továbbra is igénybe venni, azaz a Szállodát megilleti a részleges – konkrét Vendéget érintő – felmondás joga is. Ez esetben, amennyiben a felmondással nem érintett Vendégek a foglalásban rögzített szolgáltatásokat a továbbiakban nem kívánják igénybe venni, úgy rájuk a 4.6. pontban rögzített rendelkezések irányadóak.
13.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
13.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
14.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
14.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
15.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
15.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
15.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik. A szálláshelyről történt elutazást követően utólagos kártérítés benyújtására nincs lehetőség.
16.1. A Vendég/Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
16.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
16.3. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a szálloda recepcióján és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.
16.4. A Szolgáltató berendezéseiben és felszerelési tárgyaiban okozott kárért teljes anyagi és erkölcsi felelősséggel tartozik a kárt okozó.
16.5. A szobákból, illetve az épületből bútorokat, berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem megengedett.
16.6. A Vendég saját ételt, italt nem hozhat be a szálloda területére, továbbá az éttermi szabályzatot mindenkor köteles betartani.
16.7. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességre felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a szálloda elhelyezte. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére.
16.8. Tűz és bármely észlelt veszélyhelyzet esetén a Vendég köteles a recepciót haladéktalanul értesíteni.
17.1. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
17.2. A kártérítési kötelezettség a komplexum teljes területén lévő vagyontárgyakban okozott károkra egyaránt kiterjed.
18.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
18.2. A szolgáltató területén a portaszolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére.
18.3. Vagyon- és balesetvédelmi okokból a szálloda területe biztonsági kamerákkal van ellátva. A Vendég a szállodába történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer a törvényi szabályozásnak megfelelően tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.
18.4. A komplexum területén állandó felügyeletet biztosító portaszolgálat jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére, személyazonosságuk megállapítására, indokolt esetben a járművek kilépéskori átvizsgálására.
19.1. A Szolgáltató köteles:
a) a szerződés alapján megrendelt szállást és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni,
b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.
20.1. A szállodai létesítmény helyiségeit a Vendég minden esetben saját felelősségére látogatja, a szálloda szolgáltatásait, programjait a saját felelősségére veszi igénybe.
20.2. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül a szálloda, vagy annak alkalmazottainak felróható hibájából következett be.
20.3. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a szálloda vagy annak alkalmazottainak körén kívül eső ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
20.4. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
20.5. A Szolgáltató fitnesz és szauna részlegének használata a Vendég saját felelősségére történik, a nem rendeltetésszerű és nem kellő körültekintés melletti használatból eredő balesetekért a szálloda felelősséget nem vállal.
20.6. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához szükséges.
20.7. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
20.8. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
20.9. A szállóvendégek részére a Szolgáltató kedvezményes parkolási lehetőséget biztosít a szomszédos – partneri kapcsolatban álló – teremgarázs területén.
20.10. A parkolási szolgáltatás igénybevétele esetén az aktuális kedvezményekről közvetlenül a Szolgáltatónál szükséges érdeklődni. A szolgáltatás során a Vendégnek a szálloda recepcióján előre szükséges rendeznie a parkolási díj összegét, amelyről a szálloda igazolást állít ki, majd eljuttat a teremgarázs részére.
20.11. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felelősségét kizárja. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.
21.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
21.2. A Szolgáltató köteles a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
22.1. A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
23.1. Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
24.1. A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
25.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
25.2. A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira (amennyiben a vendég ehhez hozzájárult) használja fel.
25.3. A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató a szálloda honlapján tüntet fel, illetve az érvényes ÁSZF-et a szálloda recepcióján is elhelyezi.